Re: PCI - hardware,IRQ,mostek

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 19 May 2003 - 00:51:29 MET DST

"PeJot" <pjt@*O2.pl> wrote in news:ba8o6p$o7h$1_at_atlantis.news.tpi.pl:

> Przy takiej liczbie portów sieciowych i odczycie z dysku to już PCI
> 32bit/33mhz wymięka.

szybkosc nie jest faktorem, nie jest mi potrzebna

> W Twoim przypadku widze, że chodzi o ograniczenie
> kosztów (użycie funkcji routingu wbudowanych w system ...)

tez nie to, chodzi o system pracujacy w warunkach przemyslowych i takie sa
wymogi , karty sieciowe byly tylko przykladem

> Aż się tutaj prosi płyta z pci 64bit/66mhz (np.na amd760mpx + 1-2
> Athlon'y MP) + NIC Gigabitowy + zarządzalny switch z uplinkiem
> gigabitowym i obsługą vlan'ów ...

no nieee :)

> BTW (NTG).
> Rzadko już piszę na grupę ale czasem czytam i widzę że kompletnie
> zmienił się skład grupy (nawet wydawałoby się niestrudzony R.Sokół dał
> sobie spokój ...) Ciekawe czy ktoś w ogóle czyta te nasze setki postów
> z archiwum ? ;-)

ja ostatbnie 2 dni przeczytalem chyba z pol googla dotyczace hardware :))

i juz wiem ze sie nie da tak jak chcialem bo na zlaczu PCI jest device
select inny dla kazdego slotu - musze skads wydebic PDFa sisa .. a to jest
awykonalne , co za posrana firma :(

Pozdrawiam.

--
RusH   // [692-95-30-05 tylko SMS]