czy kto ma shuttle ak31 i athlona XP?

Autor: kuba (kubbo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 21:25:08 MET DST

chyba zmienie procka - za wolno mi wszystko chodzi.
ale musze zminic biosa (by wchodzily Ath.xp)
no i pytam: czy kto ma te plyte z athlonkiem XP?
wydaje mi sie, ze powinien byc w technologi 0,18
ale tak mi sie tylko wydaje
bardzo prosze o jakie info. jak to dziala (czy warto, czy nowa glowna),
czy musi byc 0,18 mikrona, bios oryginalny (ze strony producenta) czy z
jakiego innego zrodla ...
czy moga byc jakie problemy (np z usb??)

kuba

ps plyta ak31 wersja 3.5, bios 2.0, tak przynajmniej sie wydaje