Re: Karta TV - problem!

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 09:45:28 MET DST

Mateusz Mazur wrote:
> In article <ba3gqc$j10$1_at_panorama.wcss.wroc.pl>, qbusss_at_poczta.onet.pl
> says...
>
> Witam
> U mnie takie objawy pojawialy sie, kiedy karta chodzila w trybie
> "preview". Po przelaczeniu na "overlay" wszystko wrocilo do normy. Nie
> wiem jak to zrobic u ciebie, bo nie znam borga, ani tego drugiego
> programu, ktorego uzywasz.

borg innego chyba nie ma, moze pod f4 zaznacz direct dma cos tam

a co do pytania to wydaje mi sie ze pogrzeb w BIOS pod chipsetu
ustawieniami, zmieniaj rozne typu "cpu cache" , " cache " , "pci latency"
itd, zapisuj co zmieniasz w razie odwrotonego skutku, czy te pasy sa poziome
i takie jakby grzebienie biale ? To w bios szukaj opcji, moze cmos ci sie
zresetowal i ustawienia poszly sie je... i musisz na nowo :)