Re: Karta TV - problem!

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.xxcvbnmasdfghj.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 08:58:51 MET DST

In article <ba3gqc$j10$1_at_panorama.wcss.wroc.pl>, qbusss_at_poczta.onet.pl
says...
> Witam!
> Wymienilem dzis procesor i wentylator... Duron 600 MHz + CoolerMaster na
> Duron 1300 MHz + CoolerMaster tylko ciut wiekszy. Z niewiadomych mi powodow
> od tego momentu nie za bardzo dziala mi karta TV! Nie wiem co to ma
> wspolnego, ale przy kazdej aktywnosci dysku twardego pojawiaja sie
> zaklocenia (biale pasy)

Witam
U mnie takie objawy pojawialy sie, kiedy karta chodzila w trybie
"preview". Po przelaczeniu na "overlay" wszystko wrocilo do normy. Nie
wiem jak to zrobic u ciebie, bo nie znam borga, ani tego drugiego
programu, ktorego uzywasz.
Pozdr
Mateusz

--