Re: Karta TV - problem!

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 11:01:33 MET DST

Użytkownik "Jakub Ziobro" <qbusss_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Wymienilem dzis procesor i wentylator... Duron 600 MHz + CoolerMaster na
> Duron 1300 MHz + CoolerMaster tylko ciut wiekszy. Z niewiadomych mi
powodow
> od tego momentu nie za bardzo dziala mi karta TV! Nie wiem co to ma
> wspolnego, ale przy kazdej aktywnosci dysku twardego pojawiaja sie
> zaklocenia (biale pasy) i na dodatek nie na wszystkich programach tylko na
> niektorych... Sprawdzilem rozne sterowniki, probowalem odbierac Borgiem,
> zadnych zmian. Sygnal z anteny oczywiscie sprawdzony, nie ma mowy o
> [...]
Słuchaj a czy to nie będzie winasłabego zasilacza , bądź co bądź ale różnica
w zużyciu energi przez 600 a 1300 duron jest naprawdę spora. ALbo może masz
stare service packi 4in ? Oczywiście jeśli Twoja plyta jest na via . Ja
miałem problemy jak kiedys zmieniałem 750 duron na athlona1000 musialem
uaktualnic 4in bo komp sie wieszal .
pozdr
tomekn