Re: swietlowki w lcd lg1710s

Autor: f_at_za
Data: Sat 17 May 2003 - 23:01:34 MET DST

Uzytkownik "ArturN" <artentech_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Uzytkownik "kompbatant" <kompbat_at_klub.chip.pl> napisal w wiadomosci
>

> Witam
> Mam LCD 15' i to co moge stwierdzic, to ze wszystkie ogladane przeze mnie
> 15-tki maja jasniejsza jedna krawedz (dolna), poniewaz maja tylko 2
> swietlówki, które podswietlaja od dolu, z tym, ze w zaleznosci od
> modelu/firmy, jest to bardziej lub mniej widoczne.
>

> I teraz sie zastanawiam czy to
>

> Na 17' to raczej nie powinna byc normalka, bo tam sa 4 swietlówki i
> podswietlenie powinno byc w miare równomierne, ale...wszystko znów zalezy
od
> [...]

W pewnym momencie zwatpilem w to czy pisalem prawde ze moj lcd jasniej
swieci z kazdej strony, przed chwila wlaczylem "czterech pancernych" i
potwierdzam. Moj Fujitsu Siemens 15" jasniej swieci z 4 stron. Widac to
tylko przy ciemnym tle i przygaszonym oswietleniu zewnetrznym. Czyzbym mial
zaje...ty monitor i o tym nie wiedzial? Po przeczytanych postach dochodze do
takiego wniosku. Czy to mozliwe zeby taki monitor mial 4 swietlowki ( 6 m-cy
temu zaplacilem 1600 zlocisza)? A moze to tylko jakies myki techniczne zeby
rozproszyc swiatlo? A nawiasem mowiac caly czas bylem przekonany ze w tych
monitorach swieca tranzystory (czlowiek uczy sie cale zycie-kurde piekne
motto-od dzis bede dopisywal).
Pozdrawiam - Piotr