Re: swietlowki w lcd lg1710s

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 19:12:20 MET DST

Uzytkownik "kompbatant" <kompbat_at_klub.chip.pl> napisal w wiadomosci
> Kupilem 17 calowy monitor lcd lg1710s. Wszystko pieknie tylko, ze obraz na
> dole jest wyraznie bardziej podswietlony.

Witam
Mam LCD 15' i to co moge stwierdzic, to ze wszystkie ogladane przeze mnie
15-tki maja jasniejsza jedna krawedz (dolna), poniewaz maja tylko 2
swietlówki, które podswietlaja od dolu, z tym, ze w zaleznosci od
modelu/firmy, jest to bardziej lub mniej widoczne.

I teraz sie zastanawiam czy to
> normalka w lcd, ze sa obszary lepiej podswietlone.

Na 17' to raczej nie powinna byc normalka, bo tam sa 4 swietlówki i
podswietlenie powinno byc w miare równomierne, ale...wszystko znów zalezy od
modelu/firmy.

Na www.benchmark.pl
> chwalili ten monitor za bardzo wyrownane podswietlenie czyzbym dostal
> jakis felerny egzemplarz? Zastanawiam sie czy go reklamowac. Co byscie
> zrobili na moim miejscu?

Ja bym zrobil (i zrobilem:-) tak jak radzi f_at_za - przeszedl sie do kilku
sklepów i poogladal takie same modele. Innym tez nie zaszkodzi sie
przygladnac i porównac.

--
Pozdrawiam
ArturN