Re: swietlowki w lcd lg1710s

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 22:05:57 MET DST

Użytkownik "f_at_za" <fazaki_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

 Moj Fujitsu Siemens 15" jasniej swieci z 4 stron. Widac to
> tylko przy ciemnym tle i przygaszonym oswietleniu zewnetrznym.

Wszystko zależy z której strony masz świetlówki. U mnie (NEC) są z dołu i
jak zauważyłem lekko dół jest właśnie jaśniejszy. Ale trzeba się naprawde
dobrze przyjrzeć-powiedzmy, że najlepiej widać ten efekt podczas oglądania
filmu z nieobciętymi pasami(np.zgrywam tak teledyski).

Czyzbym mial
> zaje...ty monitor i o tym nie wiedzial?

Gdzieś powinieneś mieć specyfikację-sprawdź ilość świetlówek. Przeważnie 15'
mają po 2 świetlówki, ale zdarzają się wyjatki (Belinea 101570).

Po przeczytanych postach dochodze do
> takiego wniosku. Czy to mozliwe zeby taki monitor mial 4 swietlowki ( 6
m-cy
> temu zaplacilem 1600 zlocisza)?

Patrz wyżej-sprawdź.

A moze to tylko jakies myki techniczne zeby
> rozproszyc swiatlo?

Jakieś "myki" to chyba są, bo jakoś to światło musi być rozproszone na całą
matrycę z tych 2 świetlówek (przy 4 sprawa jest ułatwiona).

--
Pozdrawiam
ArturN