Re: Soltek KT400, WinXP - problem z tunerem TV.

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 20:55:36 MET DST

On Thu, 15 May 2003 21:25:53 +0200, "Marcin Jaworski" <leming_at_cyberion.pl>
wrote:

>Elo.
>
> Probowalem juz wielu rzeczy i teraz juz w sumie pozostaje tylko pytac na
>grupach. Nie moge uruchomic trybu overlay dla karty TV. Probowalem wielu
>programow, roznych sterownikow, 3 roznych kart TV (FlyVideo98, AverTV,
>PixelView Play TV Pro), nawet 2 roznych grafik (Prolink GeForce 2MX400 a
>teraz Radeon 9100). Moje starania ida na marne. Wszystko bylo ok na plycie
>ECS K7VZA. Po zmianie na Soltek KT400 zaczely dziac sie rozne jaja. M.in.
>przestal dzialac tryb overlay (szczegolnie przydatny jak korzysta sie z
> [...]

Wlasnie zmienilem plyte glowna na KT44V - WinXP cos tam nowego znalazl
ale nie bylo problemow z nowa plyta. Grafika to NVidia M64 czyli cud
techniki sprzed lat.
Programy JTV i DScaler ruszyly normalnie bez instalowanych sterownikow
do karty TV bo ich nie potrzebuja. Dx 8.1 dziala bez zarzutu.
Nie wiem skad problemy.
JTV i DScaler'a man na dysku E: i uruchamian je raz z Win98 a raz z WinXP
jednego a raz z WinXP drugiego i nie ma problemow.
Na dysku E: mam w ogole mnostwo programow ktore uruchamian na przemian z
w/w systemw bo to wygodnwe i nie zajmuje dodatkowego miejsca.