Re: Problemy z dyskiem (tablica partycji)

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 20:43:40 MET DST

On Thu, 15 May 2003 22:16:04 +0200, "Marcin Szczepara"
<kisiel_at_katowice.tpsa.pl> wrote:

>Witam
>Uszkodzi? mi si? dysk. Norton Disk Doctor pokazuje mi komunikat ?e mozna go
>naprawi? tylko przez formatowanie na niskim poziomie (komunikat - uszkodzona
>tablica partycji). Czy móg?by mi kto? poradzi? jakiego programu u?y? do
>formatowania na niskim poziomie? Sk?d go ?ci?gn?? i jak u?y?. Dzi?kuje za
>wszystkie podpowiedzi.

Uszkodzona tablica partycji nie wymaga zadnego formatowania
niskopoiomowego.
Zaden wspolczesny dysk tego nie wymaga - chyba ze ktos postawil dysk na
bardzo silnym elektromagnesie.
Mozna to naprawic - sa programy znajdujace poczatki partycji co pozwala
odtworzyc tablie partycji w MBR i lancuch partycji.
Jak Ci nie zalezy na tym to utworz ponownie potrzebne Ci partycje
i zainstaluj system.