Soltek KT400, WinXP - problem z tunerem TV.

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 21:25:53 MET DST

Elo.

    Probowalem juz wielu rzeczy i teraz juz w sumie pozostaje tylko pytac na
grupach. Nie moge uruchomic trybu overlay dla karty TV. Probowalem wielu
programow, roznych sterownikow, 3 roznych kart TV (FlyVideo98, AverTV,
PixelView Play TV Pro), nawet 2 roznych grafik (Prolink GeForce 2MX400 a
teraz Radeon 9100). Moje starania ida na marne. Wszystko bylo ok na plycie
ECS K7VZA. Po zmianie na Soltek KT400 zaczely dziac sie rozne jaja. M.in.
przestal dzialac tryb overlay (szczegolnie przydatny jak korzysta sie z
JTV - ogladanie TV to czysta przyjemnosc na tym programie). Obecnie uzeram
sie z zasobozernym borgiem 2 pro (jakos chodzi ale to jest koszmar bo on
nawet nie potrafi poprawnie wylaczyc karty przy zamknieciu programu -
slychac potem jakies trzaski w glosnikach). To co na poczatku myslalem to ze
moze tak sie dzieje przez nowa architekture VIA KT400 (nowa szyna miedzy
South a NorthBrigdem). Jednak z tego co zdarzylem sie dowiedziec to na tym
chipsecie bez problemu chodza powyzsze karty TV. Szukalem na google i
nigdzie z tym problemem nikt dotad nie walczyl.

A tak wogole to firmowe stery i oprogramowanie kart TV odpada bo zadna z
tych kart NIE MA porzadnego oprogramowania (wszystkie sprawiaja sporo
problemow na orginalnym sofcie). Sterowniki do wszystkiego sa najnowsze.
Moze to kwiestia jakiegos ustawienia w BIOSie. Nie mam juz pojecia.

Bylbym bardzo wdzieczny za jakies pomysly. Prosze o pomoc bo juz nie wiem co
z tym mam zrobic.

--
Pozdro
YawoR