Re: Czy kupic 17" NEC FE771 SuperBright?

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Sat 17 May 2003 - 12:48:37 MET DST

> Kazdy kineskop Diamondtron (Nec / Mitsubishi) i Trinitron (Sony)
> ma te druciki. Czy Ci przeszkadzaja to musisz sam sprawdzic.
> Mi nie, ale sa ludzie, ktorym przeszkadza.

Ja mam Nec FE 700+, jest to super monitorek. Oczywiście ma te dwa druciki.
Przypominam sobie o nich tylko wtedy kiedy czytam o tym na grupie, naprawdę,
ich wcale prawie nie widać. Trzeba się mocno wpatrzeć i musi być jasne tło.
Ale za to dzięki takiej konstrukcji jakoś obrazu bije na głowę pozostałe
typy kineskopów.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[          sebek_w_at_gazeta,pl         ]