Re: Czy kupic 17" NEC FE771 SuperBright?

Autor: Afrokolo (afrokolo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 13:00:09 MET DST

Mam Neca FE 771 Sb dopiero od miesiąca i jestem z niego maxymalnie
zadowolony ;)
W tym przedziale cenowym niema lepszego !!! (jakość obrazu jest
nieporównywalna z innymi badziewiami w tej cenie)
Ekonomiczny tez jest podobno ;) pobór mocy ma tylko 65W.
Mam kilku znajomych co mają Neca, Mitsubishi od kilku dobrych lat i żaden
nie maił problemów, śmigają cały czas.
Co do drutów to widać je tylko na bardzo jasnym tle, i widzę je tylko ja
(ponieważ o nich wiem, i czasami sobie przypomnę. ostatnio coraz rzadziej) ,
funkcja SB jest naprawdę bardzo przydatna i fajowa (filmy, gry).
Jak kupowałem monit sprawdzałem w kilku sklepach i nie trafiłem na żaden
odstający model, wszystkie świeciły super.

Ja ten monitorek szczerze polecam !

pozdro
Afrokolo

ps. Dobry kinol jak samochód musi być drogi ;)