Re: Czy kupic 17" NEC FE771 SuperBright?

Autor: Marcin (no-mail_at_no-spam.com)
Data: Sat 17 May 2003 - 12:15:28 MET DST

Witam

Uzytkownik "=Kanku=" <k4nku!!!!antyspamowe_wykrzykniki_do_wyrzucenia_at_o2.pl>
napisal w wiadomosci news:ba50g0$80c$1_at_topaz.icpnet.pl...
> Witam serdecznie.
> Zamierzam kupic monitor 17-calowy z dobra charakterystyka, nie meczacy
> oczu, dobrym odswiezaniem, trwaly i po w miare przystepnej cenie.
> Moim typen jest aktualnie model 17" NEC FE771 SuperBright.
> Mozna o nim poczytac tutaj:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3872
>
> Czy jest to dobry zakup / czy jest to ekonomiczny zakup ?

Nec wydaja sie byc bardzo ekonomiczny.

> Czy monitor wytrzyma kilka lat (gwarancja 36 miesiecy) - oczekiwalbym co
> najmniej 5 lat bezawaryjnej pracy.

Tego sie nigdy nie dowiesz, bo jeden model musialby byc sprzedawany przez
kilka lat a takiego chyba nie ma. Mam NECa FE 750+ od poltora roku i zadnego
problemu. Kolego tez ma takiego NECa od roku i nic. Inny ma NECa od prawie
trzech
lat i tez nic (oznaczenia modelu nie pamietam).

> Czy wystepuja jakies negatywne obiawy o ktorych nie pisza w opisie
> ( tj np druciki podtrzymujace widoczne przy jasnym tle )

Kazdy kineskop Diamondtron (Nec / Mitsubishi) i Trinitron (Sony)
ma te druciki. Czy Ci przeszkadzaja to musisz sam sprawdzic.
Mi nie, ale sa ludzie, ktorym przeszkadza.

Pozdrawiam

Marcin