Karta TV - problem!

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 22:13:36 MET DST

Witam!
Wymienilem dzis procesor i wentylator... Duron 600 MHz + CoolerMaster na
Duron 1300 MHz + CoolerMaster tylko ciut wiekszy. Z niewiadomych mi powodow
od tego momentu nie za bardzo dziala mi karta TV! Nie wiem co to ma
wspolnego, ale przy kazdej aktywnosci dysku twardego pojawiaja sie
zaklocenia (biale pasy) i na dodatek nie na wszystkich programach tylko na
niektorych... Sprawdzilem rozne sterowniki, probowalem odbierac Borgiem,
zadnych zmian. Sygnal z anteny oczywiscie sprawdzony, nie ma mowy o pomylce.
Ma ktos jakikolwiek pomysl co to moze byc? Ja juz dzis chyba nic nie wymysle
:-\

--
Pozdrawiam,
Jakub Ziobro