Re: Sieć lokalna a Low ID

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 01:03:12 MET DST

Marcin Lewandowski wrote:

> Przecież wszystko jest w dokumentacji opisane. Nie można przeczytać?

No więc właśnie przeczytałem sobie zanim napisałem.
http://www.edonkey2000.com/documentation/terms.html#lowid
http://www.edonkey2000.com/documentation/lowid.html
Próbowałem zmianę portów, testowałem:
http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test
i niestety bez rezultatu :-(

> Albo ma się IP widziane bezpośrednio z zewnątrz albo u admina się
> wybłaga forwardowanie portu bezpośrednio na swojego kompa (w sieci
> osiedlowej właściwie nierealne).

Rozwiń dlaczego "właściwie nierealne" ?

> co jest dość oczywiste, jeśli się rozumie jak działa sieć p2p.

Ale która konkretnie, bo chyba inaczej działa(ł) Napster a inaczej Gnutella.

--
________
Pszczelarz