Re: Sieć lokalna a Low ID

Autor: Marcin Lewandowski (m_l_at_remove.op.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 00:29:47 MET DST

Użytkownik Pszczelarz napisał:
> Mam ten sam problem, te same łącze Crowley'owskie, może i nawet ta sama sieć
> osiedlowa ? :-)))
> Próbowałem sporo portów i zawsze LOWID, różne MODy, nawet jakieś zapyziałe
> wersje eDonkeya i za każdym razem to samo :-(((

Przecież wszystko jest w dokumentacji opisane. Nie można przeczytać?

Albo ma się IP widziane bezpośrednio z zewnątrz albo u admina się
wybłaga forwardowanie portu bezpośrednio na swojego kompa (w sieci
osiedlowej właściwie nierealne). Inaczej jest LowID (co jest dość
oczywiste, jeśli się rozumie jak działa sieć p2p.

--
Marcin Lewandowski < m_l małpa op dot pl >