Re: padl dysk :(

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 18:34:06 MET DST

Użytkownik "t3xz" <tecks_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> IBM 40 Gb / 7200 rpm. najpierw pojawily sie jakies uszkodzone klastry, ale
> system dzialal. probowalem naprawiac skandiskiem ale komputer (proc)
zaczal
> [...]
nie
> daja sie przegrac - dysk wydaje podczas proby ich odczytywania 'rzezace'
> dzwieki. jak jusz pisalem katalogu windows nie widac. niestety w cholere
> poszlo moje glowne konto imejlowe i na domiar zlego nie pamietam don
hasla,
> ni odp na pytanie pomocnicze. dysk probowalem dzisiaj naprawic disc
doctorem
> nortona - podczas skanowania powierzchni (opcja tylko dane) dysk zaczal
> znowuz wydawac dziwne dzwieki i zrestartowalem komputer bo nie mam

nie jesteś sam
mi padł w tamtym tygodniu IBM 40GB 7200 (made in Filipiny) najpierw zaczął
cicho stukać, zwolnił tak, że robił wrażenie pracy na 486DX a później się
okazało, że straciłem partycję 10GB z najważniejszymi rzeczami (akurat tego
dnia miałem robić backup)
teraz dysk jest w serwisie i jak mi oddadzą ten sam to marny ich los ;)
pozdr
Marcin