padl dysk :(

Autor: t3xz (tecks_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 14:02:41 MET DST

IBM 40 Gb / 7200 rpm. najpierw pojawily sie jakies uszkodzone klastry, ale
system dzialal. probowalem naprawiac skandiskiem ale komputer (proc) zaczal
sie przegrzewac (to oddzielny problem), restart i 'zezarlo' mi katalog
windows. jak na razie uzywam drugiego dysku seagate 40 Gb, zgralem juz
wiekszosc tego co dalo sie zgrac z IBM na cd-ry. niestety niektore pliki nie
daja sie przegrac - dysk wydaje podczas proby ich odczytywania 'rzezace'
dzwieki. jak jusz pisalem katalogu windows nie widac. niestety w cholere
poszlo moje glowne konto imejlowe i na domiar zlego nie pamietam don hasla,
ni odp na pytanie pomocnicze. dysk probowalem dzisiaj naprawic disc doctorem
nortona - podczas skanowania powierzchni (opcja tylko dane) dysk zaczal
znowuz wydawac dziwne dzwieki i zrestartowalem komputer bo nie mam
cierpliwosci. jakies sugestie? :(

pozdr.
adam