Re: KT133A i athlony xp

Autor: czarucha_at_buziaczek.pl
Data: Fri 16 May 2003 - 13:47:30 MET DST

> potrzebuje wiekszej wydajnosci ale budzet mam ograniczony
> mam plyte abita KT7a z Athlonem 1,2
> wymieniajac plyte + procesor + pamiec wydam sporo i zyskam okolo dwukrotnego
> kopa
> co uzyskam jesli wstawie na stara plyte szybszego procka (i jakiego
> maksymalnie moge tam wlozyc bo w biosie jest dosc oglednie w multi "powyzej
> 11"), plyta nie wykorzysta w pelni athlona xp, ale na jaki przyrost
> predkosci moge liczyc?
> chodzi o obliczenia zmiennoprzecinkowe - grafika 2D i 3D (rendering)
>
> pozdrawiam

Miałem po koleji:
Athlon 800
Athlom 1600XP
Athlon 2000XP 0,18mq
Athlon 2000XP 0,13mq -fabryczni odblokowany mnożnik

było to na płycie Soltek kt 133a ,380 sdram ,geforce 4 mx440 ,seagate
barracuda 60gb .
Prawdiwą zmiane widziałem po przejściu z 800 na 1600 -potem niewiele!!!

Zrobiłem następny krok i wymieniłem płytę + pamięć na:
MSI K7N2
2x256 DDR Kingstone 333

Reszta została po staremu- to było warto zrobić !!!