Re: KT133A i athlony xp

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 09:53:53 MET DST

barm wrote:
> potrzebuje wiekszej wydajnosci ale budzet mam ograniczony
> mam plyte abita KT7a z Athlonem 1,2

jaka wersja plyty ? na nalepce z bar code jest 1.0 , 1.1 itd
jak 1.0 to wgraj bios 64 minimum i powinno pojsc ale to nie pewne, mi dzial
super

> co uzyskam jesli wstawie na stara plyte szybszego procka (i jakiego
> maksymalnie moge tam wlozyc bo w biosie jest dosc oglednie w multi
> "powyzej 11"), plyta nie wykorzysta w pelni athlona xp, ale na jaki
> przyrost predkosci moge liczyc?

30%?40% ? Zobacz testy :))

athlon 2000+ moze pojdzie , zawsze mozesz sprzedac plyte a proca nan owa :)

napisz na grupe ABIT jest taka, tam zapytaj jaki max pojdzie, ja mam 1700+
na kt7a 1.0 i dziala ok. Juz nie wsadzam nowych, kupie nowa plyte kiedys