Re: Skanery - raz jeszcze

Autor: Monty (kdr_at_go2.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 12:37:52 MET DST

> Bylbym wdzieczny za odpowiedz (bo w archiwum brak info), czy dobrym
wyborem
> jest scaner CANON LIDE 30?
> Jako alternatywe rozwazam Mictorek 4800.

Ja mam podobny skaner (wcześniejszy model). Technologia LED jest całkiem OK,
ale jeśli zamierzasz skanować książki to zdecydowanie odradzam - światło nie
jest silne i trzeba bardzo mocno dociskać. Zasilanie z USB poowoduje też
bardzo często problemy na mniejszych zasilaczach >300W i wyklucza stosowanie
kabli dłużych niż 1,5 m.
Za to jakość skanów z Canona jest bardzo dobra, a zdjęcia wychodzą wręcz
rewelacyjnie.

Pozdr.

Konrad