laptop ibm thinkpad - jak go obudzić?

Autor: Julian (jkBEZTEGO_at_ITEGOp23.waw.peel)
Data: Fri 16 May 2003 - 12:37:07 MET DST

pożyczyłem od kolegi laptop - jak w temacie. Byl na nim rh6.2. Zostawiłem go
na kilka godzin wpiętego do sieci, żeby skopiować to i owo. Laptop
przeszedl pewnie w jakiś stan uśpienia - jedyna oznaka życia to palący się
księżyc. Nie reaguje na żadne oczywiste przyciski i kombinacje. Moje
pytanie: jak go obudzić, albo chociaż wymusić restart?

--
julian kania
gg: 1529732