Skanery - raz jeszcze

Autor: plitkin (plitkin_bez_spamu__at_interia.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 11:12:59 MET DST

Bylbym wdzieczny za odpowiedz (bo w archiwum brak info), czy dobrym wyborem
jest scaner CANON LIDE 30?
Jako alternatywe rozwazam Mictorek 4800.

Ten Canon poprostu moge miec dzisiaj od reki i na przelew. Jest on na
LEDach, zasilany z USB - nie mam pojecia czy oplaca sie miec cos takiego.

Skaonwac planuje glownie tekst (OCR), dokumenty firmowe, ksiazki (bardzo
rzako) i zdjecia (jakosc odpowiednia do prezslania internetem).
Interesuje mnie zeby byl to syzbki i trwaly skaner.
Moze jakies inne alternatywy? W cenie powedzmy do ok. 700 zl, ale moze byc
mniej lub TROCHE wiecej.

Bede wdieczny za szybka odpowiedz (bo dzisiaj podejmuje decyzje zakupu).