Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 16 May 2003 - 12:05:20 MET DST
> Dwa krótkie pytanka:
> 1. Czy istnieje jakaś graniczna temperatura osiągnięta przez dysk
(odczytana
> z danych SMART) przy której servis może stwierdzić, że dysk jest
przegrzany
> i odrzucić reklamacje? Jakie temperatury pracy są niebezpieczne dla
dysków.
dla każdego modelu dysku producent określa warunki działania.. logicznym się
wydaje że rejestracja w SMART temperatury spoza tego zakresu może być
przyczyną odrzucenia reklamacji jeśli mogło to mieć wpływ na wystąpienie
usterki będącej przyczyną owej reklamacji
> 2. Czy powinienem przyjąć dysk po naprawie, jeżeli wcześniej program
> SeaTools w teście dotyczącym DST poinformował, że dysk nadaje się do
> wymiany?
ja bym się zapierał rękoma i nogoma.. narzędzie udostępniane przez
producenta kwalifikuje dysk jako wadliwy więc należałoby zapytać na czym
opiera się opinia sprzedawcy jakoby dysk był dobry - jego dobra wiara nie
wystarczy
PZDR
Shaman
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:11:39 MET DST