Re: BARACUDY i ich niedomagania

Autor: Darek (komord_at_polbox.com)
Data: Fri 16 May 2003 - 22:29:41 MET DST

Dzieki Shaman'owi za opinie.

Znalazłem specyfikacje Baracudy na stronach Seagate odnosnie temperatury -
dane w *.pdf

Nie wiem tylko nic bliżej o błędach DST. Chętnie bym się kogoś poradził kto
sie z tym zetknął. Servis coś "podziubał" i błedu juz nie ma, ale to nie
jest pocieszające, że mam używac dysku któtry był do kasacji wg. progarmu
firmowego. Co można zrobić żeby super dokłdnie sprawdzić dysk, oprócz tego,
że zapuszcze długa wersję testu?

Może ktos zna jakieś szczegóły?