WindowsXP a zajmowanie zasobow procesora

Autor: Rad (rad_at_zagan.eu.org)
Data: Fri 16 May 2003 - 12:09:46 MET DST

Witam!

Od dluzszego czasu mam problem z zajmowaniem zasobów procesora w Windows XP
prof z serwis packiem. Posiadam dosc dobry sprzet - amd Athlon 1.8XP, plyta
ASUS A7V8X, 512ddr 333, mimo to czesto zwykly Word,Internet Explorer lub gg
wykorzystuje w 100% procesor co bardzo spowalnia mi komputer. Czy ktos mial
taki problem? Co moze byc przyczyna, jak to zmienic?

Pozdrawiam grupowiczow
RAD