Re: swietlowki w lcd lg1710s

Autor: f_at_za
Data: Fri 16 May 2003 - 01:07:44 MET DST

Uzytkownik "kompbatant" <kompbat_at_klub.chip.pl> napisal w wiadomosci
> Kupilem 17 calowy monitor lcd lg1710s. Wszystko pieknie tylko, ze obraz na
> dole jest wyraznie bardziej podswietlony. I teraz sie zastanawiam czy to
> normalka w lcd, ze sa obszary lepiej podswietlone. Na www.benchmark.pl
> chwalili ten monitor za bardzo wyrownane podswietlenie czyzbym dostal
> jakis felerny egzemplarz? Zastanawiam sie czy go reklamowac. Co byscie
> zrobili na moim miejscu?
> --
Moj 15" Fujitsu Siemens (kumpla tez) takze jasniej swieci z tym ze ze
wszystkich czterech stron (szczegolnie widoczne przy ciemnym tle).
Mnie to nie przeszkadza bo komputera uzywam przede wszystkim jako maszyny do
pisania. Czasem przy ogladaniu jakiegos filmu moze to troche denerwowac.
Najlepiej idz do sklepu (innego niz ten w ktorym kupiles) i poogladaj sobie
podobne modele.Bedzie ok - to reklamujesz swoj, bedzie tak samo - znaczy ten
typ tak ma.