Re: swietlowki w lcd lg1710s

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 07:57:24 MET DST

In article <pan.2003.05.15.22.36.28.980117_at_klub.chip.pl>, kompbatant wrote:
> Kupilem 17 calowy monitor lcd lg1710s. Wszystko pieknie tylko, ze obraz na
> dole jest wyraznie bardziej podswietlony.

Bardzo częsta wada monitorów LCD, zwłaszcza tych "ekonomicznych", z jedną
świetlówką. Spróbuj wymienić w sklepie, jeśli znajdziesz lepszy egzemplarz.
"Na pocieszenie" dodam, że przez chwilę miałem monitor (15" zresztą), gdzie
różnice w podświetleniu góra dół były takie, że trzeba było ustawić jasność
na maksa, aby dół w ogóle był widoczny, a wtedy górna połowa ekranu była tak
jasna, że normalnie wypalało oczy. Oddałem go do sklepu, nie dało się na tym
pracować.

Paweł