Re: problem ze sterownikiem do BARRACUDA 7200.7 ST380011A

Autor: KSIN The Footman (XXX===real_ksin_at_poczta.onet.pl===XXX)
Data: Thu 15 May 2003 - 23:11:16 MET DST

Użytkownik "dominiq" <domin111_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Cze
> Po pierwsze: Bx master obsługuje tylko ATA 66 ale dobre i to.
> po drugie: włóż cd od płyty głównej ( taka z napisem SUPER PACKAGE) do
> napędu i aktualizuj sterownik PCI mass storage controller wskazując
> ścieżke na cd : IDE\PROMISE
> powodzenia

hmmm no i w sumie masz racje... problem w tym ze po zainstalowaniu owych
sterownikow pokazuje mi sie w menedzerze SCSI ;o do tej pory uzywalem dysku
IBM dzialajacego wlasnie na SCSI ale w koncu ten dysk jest nowy i powinno mi
wykryc ATA 66 (tu faktycznie dzieki chlopaki - nie mam ATA 100 na BXie)
natomiast on nadal doszukuje sie SCSI, do tego przy starcie systemu zanim
zaczyna sie ladowac winda komp (BIOS?) wyszukuje mi dyski SCSI co trwa
kilkanascie sekund i denerwuje... prawde powiedziawszy nie wiem jak wlaczyc
obsluge ATA 66 lub przynajmniej wylaczyc wyszukiwanie SCSI w BIOSie
(szukalem ale bez efektow) wiec jesli ktos ma pojecie to bede wdzieczny za
pomoc ;]

pozdro all