Re: encore

Autor: f_at_za
Data: Thu 15 May 2003 - 20:46:36 MET DST

Użytkownik "Tomasz 'Newton' Rękawek" <123newton321_at_321nostalgia123.321pl123>
napisał w wiadomości news:ba0jsm$ce7$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Satelitki działają OK. Najciekawsze jest to że kiedyś woofer działał.
> Teraz już nie :(. Moim zdaniem skoro i tak wszystko podłączone jest do
> jednego jacka, to woofer powinien działać niezależnie od ustawienia
> softu - w końcu soft ma wysyłać cały sygnał tylko na to jedno wejście.

Na moj gust nie obejdzie sie bez ingerencji we wnetrznosci.
Napewno masz jakiegos kumpla ktory ma jakiekolwiek pojecie o srubokrecie,
mierniku i lutownicy.
Czesto sa to jakies bzdety (zimne luty, ukruszony przewod), no chyba ze padl
wzmacniacz to lepiej oddaj do serwisu.
W najgorszym przypadku bedziesz w plecy jakies 30-40 zlociszy.
Pozdrawiam - Piotr