Re: Soltek KT400, WinXP - problem z tunerem TV.

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 22:36:13 MET DST

marfi wrote:
> A jesteś pewien, że programy, które używasz wykorzystuja overlay
> mixer ? Czy we właściwościach karty masz zakładkę z ustawieniami
> overlaya? MOże masz problem z DirectX a nie sprzętem ?

Tak programy te obsluguja Overlay. JTV w sumie bez trybu overlay nie nadaje
sie do wygodnego ogladania. Orginalne programy takze nie moga sie dobrac do
overlaya (chociaz obsluguja). Jesli chodzi o DX to problem byl na 8.1 jest i
na 9.0. MoreTV poniekad jakos sobie radzi z tym i dziala w Overlay jednak
najbardziej by mi zalezalo na JTV (szkoda tylko ze ten program nie jest
dokonczony - wydaje mi sie ze juz sobie go nie pouzywam).

--
Pozdro
YawoR