SB Live 5.1 - problem z balansem.

Autor: WRonX (wronx_at_[CUT)
Data: Thu 15 May 2003 - 22:38:26 MET DST

Mam sobie wspomniana SB Live! 5.1. Niedawno odkrylem, ze po przesunieciu
suwaka balansu w prawo - dzwiek sie wycisza. Po przesunieciu w lewo nic sie
nie dzieje. Obojetne, czy w SB AudioHQ Mixerze, czy w ustawieniach Windowsa,
czy w WinAmpie...

Mam glosniki Arie 5.1 i we wlasciwosciach ustawione jako glosniki systemu
5.1 (i ze wszystkich cos slychac :D). Juz nie wiem o co chodzi. System -
WinXP Pro SP1. Dzwiek zintegrowany na plycie (ECS K7S5A) wylaczylem.

Pozdrawiam.

--
[ WRonX                                                     ]
[ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]