Re: [Hardware] Jaki wybrac skaner? :|

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 22:34:55 MET DST

Użytkownik "Arczi" <afrej_at_wp.nospam.please.pl> napisał w
wiadomości news:b9u59g$b04$1_at_SunSITE.icm.edu.pl

> Wiesz moze cos 'specjalnego' o HP 3570? :PPP Jakies kruczki,
> niemile niespodzianki? :))
Ujme to tak o tym modelu nic szczegolnego nie wiem, poza tym
ze ogolnie HP ma problemy z wspolpraca z Silverfastem (tzn.
ze moze ale nie musi dzialac ok) - a to dla mnie jest dosc
istotne kryterium - o czym juz pisalem.

Do do skanerow ogolnie, to ze jakas firma w czyms kiedys
byla dobra lub zla nie swiadczy ze tak jest dalej, czy
tez na podstawie najtanszych modeli budzetowych nie mozna
wysnuwac wnioskow o modelach klasy sredniej lub wysokiej.

Taka AGFA robi(la) skanery popularne dosc nieciekawe, ale
juz w klasie 1/2 profesjonalnej i profesjonalnej maja sporo
b. dobrych konstrukcji

> P.S. To USB 2.0 i rozdzielczosc kusi jak cholera ;P
Wiem :D

Zreszta ja sie na Astre 4700 umax'a zdecydowalem, jedynie
co mnie teraz powstrzymuje przed jej zakupem to "obecnosc"
pilniejszych wydatkow.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.