Re: Zmiana zasilacza (Feel) czy wentylatora ?? Big HELP -> cisza

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 22:28:45 MET DST

Użytkownik <bokuden_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Jeszcze jedno pytanie:
> czy warto dolozyc 60PLN i kupic wersje z dwoma wiatrakami,czy
> wystarczy jeden? Jestem juz zdecydowany,to ostatnie pytanie.

Z tego co mi wiadomo ten dwu wiatrakowy jest *CICHSZY* od
jednowiatrakowego. Kwestia gustu. Ja mam jednowiatrakowy
i uwazam ze jest cichy, ale jakbym mial w momencie zakupu
te 60 zl wiecej to bym kupil 2 wiatrakowy. Cichosci nigdy
za wiele, a sa tez inne drobne roznice. Jak cie stac - to
bierz 2 wiatrakowy.

> Pozdrawiam
Wzajemnie

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.