Re: [Hardware] Jaki wybrac skaner? :|

Autor: Arczi (afrej_at_wp.nospam.please.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 21:28:37 MET DST

> Umax'a 4700 zas osobiscie testowalem i to bedzie moj nastepca
> dotyczasowego skanera, powody czesciowo wymieniles ponizej

> Do tego dochodzi realnie szybka praca, ladne odwzorowanie barw
> oraz obslugiwanie tego skanera przez program Silverfast - co
> dla mnie jest jednym z kluczowych kryteriow.

I tu mam wlasnie dylemat - na jedna pozytywna (lub nawet bardzo pozytywna
:)) opinie o Umaxach przypadaja tak ze 2 negatywne :( I to jest JEDYNY
powod, dla ktorego jestem blizej HP niz Umaxa. Nie znam tej firmy, a opinie
paru - powiedzmy, ze znajomych - osob majacych Umaxy (ale akurat nie 4700) i
narzekajacych na nie, zbytnio mnie nie przyciagaja do tej firmy. :)
Wiesz moze cos 'specjalnego' o HP 3570? :PPP Jakies kruczki, niemile
niespodzianki? :))

P.S. To USB 2.0 i rozdzielczosc kusi jak cholera ;P

--
Artur