Re: [Hardware] Jaki wybrac skaner? :|

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 20:44:11 MET DST

Użytkownik "Arczi" <afrej_at_wp.nospam.please.pl> napisał w
wiadomości news:b9tbop$stb$1_at_SunSITE.icm.edu.pl

> I jeszcze jedno... Mozesz jakos uzasadnic? :P
Moge.

Posrednio i bezposrednio

Posrednio:
Nieomal za sciana mam firmę handlująca bogatym wachlarzem
skanerow + specjalistycznym oprogramowaniem do skanowania
(SilverFast), z ktora jestem w miare na bierzaco w tzw.
kontakcie - dzieki czemu na bierząco znam wszelkie mozliwe
wyniki testow czy rozne sztuczki, kruczki i detale. Dlatego
m.in. na podstawie tychze informacji rekomenduje Microteki
i Umaxy

Bezposrednio:
Uzywam paruletniego Microtek'a model SkanMaker X6 któremu
mimo dosc intensywnej eksploatacji nic nie jest - choc
zestarzal sietechnologicznie (demonem szybkosci to on
juz nie jest w porownaniu z "wspolczesnymi" skanerami)
W tym samym czasie inne skanery znajomych (glownie Musteki
i Plusteki) raczyly wyzionac ducha

Umax'a 4700 zas osobiscie testowalem i to bedzie moj nastepca
dotyczasowego skanera, powody czesciowo wymieniles ponizej

> Umax Astra 4700
> fajnie sie prezentuje, bo ma 1200x2400, 16bitow szarosci i USB
> 2.0 (dobre na przyszlosc...)
Do tego dochodzi realnie szybka praca, ladne odwzorowanie barw
oraz obslugiwanie tego skanera przez program Silverfast - co
dla mnie jest jednym z kluczowych kryteriow.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.