Odp: Karta Prolink Play TV HD - zrywa dźwięk.

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 18:23:37 MET DST

Użytkownik Jureczek <jureczek_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9suff$gqo$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Witam !
> Po zainstalowaniu w/w karty okazało się, że nie działa pilot -
> pozostałe funkcje karty działały (mój komp.:Athlon1700+, pł. Gigabyte
> GA7VA, k.graf. Radeon 9000, WinXP z sp1 + NAV 2003) - zmiany przerwań i
> gniazda PCI nie pomagały. Sytuacja uległa poprawie po zainstalowaniu
> starszych sterowników - wszystko działa, ale..., no właśnie ! Po
> kilkudziesięciu sekundach wyłącza się fonia (zarówno w trybie TV jak i
> FM) - w tym samym momencie kursor myszki zamienia się na chwilkę w
> [...]

Witam,
zainstaluj drivery v2.1 z 04/20/03 ze stronki:
http://www.prolink.com.tw/download/multimedia/881pl%2B/Play%20TV%20HD.zip

powinno działać.

Wcześniejsza wersja v2.1 ale z inną datą miała błąd: nie działał pilot ani głos
na FM.
Może po moim mailu do Prolinka to poprawili ??

/Dear Sir
/Sorry , we will check these issue !
/If we have new driver we will put it on the website .
/Thanks for your advice .
/Best regards,
/FionChen
/Prolink R&D Field Product testing engineer
/Prolink Microsystems Corp.
/..