Karta Prolink Play TV HD - zrywa dźwięk.

Autor: Jureczek (jureczek_at_tenbit.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 10:24:10 MET DST

Witam !
  Po zainstalowaniu w/w karty okazało się, że nie działa pilot -
pozostałe funkcje karty działały (mój komp.:Athlon1700+, pł. Gigabyte
GA7VA, k.graf. Radeon 9000, WinXP z sp1 + NAV 2003) - zmiany przerwań i
gniazda PCI nie pomagały. Sytuacja uległa poprawie po zainstalowaniu
starszych sterowników - wszystko działa, ale..., no właśnie ! Po
kilkudziesięciu sekundach wyłącza się fonia (zarówno w trybie TV jak i
FM) - w tym samym momencie kursor myszki zamienia się na chwilkę w
klepsydrę (?). Wyłączam, włączam i mogę delektować się dźwiękiem kolejne
kilkadziesiąt sekund - niby to rozwiązanie, ale może znacie lepsze? Będę
wdzięczny za pomoc (sugestie) !

Z góry dzięki, Jurek.