Re: wciaz to samo-problemy z instalacja windowsa 2000

Autor: Marcin Borowiec (mborow_at_poczta.fm)
Data: Wed 14 May 2003 - 18:22:15 MET DST

Użytkownik "johny" <kulius_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> jak juz wczoraj pisalem,kupilem nowa plyte glowna(gigabyte 7vaxp) i
> procka.wszystko zlozylem,prubuje zainstalowac windowsa 2000 i lipa.
> ustawilem zeby czytalo wpierw z cd,wpierw wszystko sie pieknie kopiuje,po
> czym nalezy zrobic restart kompa. no i po tym zamiast dalej kontynuowac
itd..
Mam pytanko, Czy przypadkiem nie instalujesz tego windowsa z jakiejs plyty
dostarczanej z innym komputerem ( np. adaxem lub optimusem). Nie interesuje
mnie sprawa prawna ale mialem podobny wpadek, chcialem postawic w 2000 P za
pomoca plyty od adaxa na innym kompie i ... bleee dokladnie tak jak
opisales. kopiowanie oki a potem reset i koniec.
Zainstalowalem inna kopie W2000 i poszlo bezproblemowo.
NIe wiem, moze jest jakis sposob zabezpieczania pod okreslanoa plyte lub cos
takiego?
BTW to wez inna instalke ;-))
Pozdrawiam
Dziobak