Re: k62-500 i plyta hot 591p

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 15:17:17 MET DST

Dnia 14-05-2003 10:32 , sverhoeven powiedział:
> Hejo
> Mam procesor AMD K6 2 - 500 (2,2V core) i płyte Shutyle Spacewalker HOT 591P
> v 2.0.
> Uaktualnilem ostatni bios jaki byl dostepny. Pamieci wkladam i 133MHz - 64
> MB i 66MHz - 32MB
> Jumperologie ustawilem (wydaje mi sie) dobrze, przynajmniej tak jak radzila
> instrukcja. Po starcie dochodzi do srodka ladowania Win 98 i mowi o bledzie
> jakiegos dziwnego vxd po restarcie naprawia rejestr systemu i tak w kolko po
> restarcie i wejsciu do biosu zawisa w biosie po kolejnym restarcie mowi
> [...]

Jeżeli masz instrukcję papierową sprawdź czy zgadza się co do wersji
płyty z opisem na PCB i z tym co jest na stronie producenta (czasem są
błędy).

Masz jeden moduł pamięci 66 MHz. Może z rozpędu przestawiłeś SDRAM Clock
też na 100 MHz? (przy powrocie System Clock na 66 MHz pamięć jest
automatycznie taktowana 66 MHz, niezależnie od ustawienia zworek więc
przy P166 to nie przeszkadza).

A może chłodzenie jest za słabe? Chociaż to raczej nie bo problem
pojawia się zbyt szybko.

pozdrawiam
Sławek