Re: [Hardware] Jaki wybrac skaner? :|

Autor: Arczi (afrej_at_wp.nospam.please.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 15:26:11 MET DST

> Przerabiałem temat ze skanerami plustek/umax itp - jakość pracy nie
> jest zależna od modelu skanera tylko od egzemplarza, który akurat Ci
> się trafi - smutne ale prawdziwe.

I dlatego pytam sie o opinie... Nie chce kupic skanera i potem zalowac, ze
wzialem akurat ten, a nie inny :( A jakosc roznych producentow jest rozna :(

> Nie pracowałem ze skanerami HP - nie mam zdania. Zawsze odstręczały
> mnie ceny za części zamienne :-)

Czesci zamienne drogie... Ale solidne firmy wysoko sie cenia ;D [zaraz mnie
zlinczujecie za te teksty o HP, ehheheehehehe :]] Poza tym jak kupisz dobry
skaner to nie bedziesz musial kupowac czesci zamiennych ;)

> idz do dużego sklepu i popatrz na miejscu

Tjaaa... Duzy sklep w Walbrzychu... Hahhaahaha :) W sobote moze do Wroca
pojade i rozejrze sie w jakims Media M.

> co z tego, że wybierzesz sobie jakiś model jak bedzie nie do dostania

Umax 4700 moge miec na dniach, HP 3570 sciagna w sklepie, w ktorym bylem w
ciagu tez paru dni (no, moze troche dluzej ;P).

--
Artur