Re: k62-500 i plyta hot 591p

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 17:06:22 MET DST

> Mam procesor AMD K6 2 - 500 (2,2V core) i płyte Shutyle Spacewalker HOT
591P
> v 2.0.
> Uaktualnilem ostatni bios jaki byl dostepny. Pamieci wkladam i 133MHz - 64
> MB i 66MHz - 32MB

mam 2 kompy na tej plycie, k6-2-450_at_475 oraz 233mmx - bardzo dobrze mi sie
sprawuja

sprawdz czy masz pamiec synchronicznie/asynchronicznie bo:
tam jest w jumperkach zadyma, bo musisz przestwiac jumper obok linijki 6
jumperkow kolo dima w rogu, i rownoczesnie jeden z 3 jumperkow miedzy
prockiem i stabilizatorem. i w niektorych ksiazeczkach bylo zle opisane (tzn
na krzyz, ze asyncrchonicznie to jest open a drugi 2-3 a w innych
ksiazeczkach ze open i 1 -2, co powoduje niestartowanie) A pozatym zwieksz
zasilanie troche, te plytki przewaznie daja jakies 0.1v mniej niz sie im
ustawi

--
Bartlomiej Kuzniewski tel0-604.246371
sibi_at_terror.org.pl gg# 23319