Re: [Hardware] Jaki wybrac skaner? :|

Autor: Paweł Sochacki (pawel.sochacki_at_list.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 14:18:04 MET DST

Przystawke do slajdow mozna sobie spokojnie podarowac w czasie wyboru
skanera.
Przerabiałem temat ze skanerami plustek/umax itp - jakość pracy nie jest
zależna od modelu skanera tylko od egzemplarza, który akurat Ci się trafi -
smutne ale prawdziwe.
Nie pracowałem ze skanerami HP - nie mam zdania. Zawsze odstręczały mnie
ceny za części zamienne :-)

idz do dużego sklepu i popatrz na miejscu
co z tego, że wybierzesz sobie jakiś model jak bedzie nie do dostania :-)

pozdrawiam