Re: Monitory

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 11:38:44 MET DST

> Jeśli jednak Chcesz Mitsubishi to bierz tego z Diamondtronem NF - albo ww.
> NECa (najlepszy obecnie kineskop na świecie - i lepszych już raczej nie
> będzie - połączenie maskownicy kratowej i szczelinowej "aperture grill"-

nie chce mi sie szukac ale widzialem cos takeigo w specyfikacjach tr.FD...

> słowem rewelacja, dla uściślenia dodam, że np. trinitron (SONY) to patent
> 1968 roku (!), trochę udoskonalony, ale np. na wstrząsy nadal wrażliwy;

???????
chcsz tym rzucac?? na moim pomoimo ze ma sie tam co "kiwac" trzeba walnac
lapa w bok i to konkretnie aby bylo widac falowanie....

> maska kratowa - LG Flatron ją ma - i mój 7-letni NEC hehe (Croma clear) -a
> niby taka nowość wymyślona przez LG...
> NO tyle chyba wystarczy :-)

ale generalnie Diamondtron jest super i neca jesli tanszy i do tego z tymi
funkcjami to tylko go brac ;)

ta ostrosc naprawde sie przydaje po paru latach
;)

mosciak