Re: Monitory

Autor: Jarek J (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 23:24:48 MET DST

> Chce kupic monitor Mitshubishi 17
ja też :-)
ale wezmę NEC-a FE971SB
> w sklepie sa Nec17 sprzedawca mowi ze monitory te sa takie same i mowi
> abym wzioł Nec-a
> Czy faktycznie te monitory niczym sie nie roznią
Z tego co wyczytałem NEC oferuje więcej funkcji regulacyjnych - np. ostrość
w rogach ekranu. Mitsubishi są droższe (NEC/Mitsubishi to jedna spółka
właściwie, gdy Mits. chce samo firmować monitory to podraża to koszty
promocji, bo musi bulić tylko z własnych środków - a na NEC-u jest chyba
napis /z tyłu/ NEC/Mitsubishi. Tak mi się wydaje i to by wyjaśniało różnicę
w cenie).
Jeśli jednak Chcesz Mitsubishi to bierz tego z Diamondtronem NF - albo ww.
NECa (najlepszy obecnie kineskop na świecie - i lepszych już raczej nie
będzie - połączenie maskownicy kratowej i szczelinowej "aperture grill"-
słowem rewelacja, dla uściślenia dodam, że np. trinitron (SONY) to patent z
1968 roku (!), trochę udoskonalony, ale np. na wstrząsy nadal wrażliwy;
maska kratowa - LG Flatron ją ma - i mój 7-letni NEC hehe (Croma clear) -a
niby taka nowość wymyślona przez LG...
NO tyle chyba wystarczy :-)

Pozdr.