Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 11:37:48 MET DST

Pavel wrote:

> Sam halt w systemie naprawdę nic nie daje.

Mi daje.

> "I seems that a simple HLT instruction will halt a Athlon/Duron but
> it will not put it into a low power mode "

A to dotyczy AMD i pewnie fenomenalnych chipsetow VIA :D

> Aha, co do 100 % zajętości procka to też jest tam wyjaśnienie. Ja od
> siebie opisowo przedstawię to w ten sposób :
> mam procka 1,7 po aktywowaniu HLT to tak jakbym miał 166 czyli byle

He? Skad te 166? :)

> mała aplikacja zajmuje 100 % ( duże uproszczenie, ale chodziło
> mi żeby było obrazowo )

Nie nie o to chodzi. W tle caly czas chodzi przeciez vcool i ze tak
napisze malo fachowo zajmuje wszytskie watki procesora co jest przez
system odczytywane jak 100% zajetosci procesora.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"