Re: dwie klawiatury

Autor: Marsjanin (05.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Wed 14 May 2003 - 00:28:40 MET DST

A Dentarg <den_at_it64.com> pisze, że...

>A o graniu na 2 klawiaturach można zapomnieć :(, wiekszość nowych gier
>niestety nie daje możliwości grania 2 graczom na 1 klawierach
>(szczególnie seria EA) i nawet mając podłączone 2 klawiatury nie można
>sobie wygodnie pograc w 2 osoby :((. Bo obie klawiatury są przez te
>gry widziane jako jedna :(.

Ale miałem na myśli np. stare gry, jak choćby taki relikt jak wyścigi
Lotus, "wormsy czasu rzeczywistego" czyli Liero (SUPER gra!) albo
wreszcie, już pod Windows32, ElastoMania. Tu normalnie gra się na
jednaj klawioszce we dwie osoby... Nieporęczne to. A takie rozwiązanie
byłoby całkiem, całkiem...

--
Pozdrawiam - Marsjanin
Zmieniłem adres i teraz w nagłówku jest