Re: Uzywanie niestandardowych rozdzielczosci ekranu

Autor: macminer (macminer-out_at_polbox.com)
Data: Wed 14 May 2003 - 04:35:14 MET DST

Sander wrote:

> Nie.

Głosowanie? To ja na tak!

Problem w tym, co znaczy "niestandardowe" ustawienie. Jeśli takie, które
na maksa żyłuje któryś z komponentów monitora, to owszem, może skracać
żywotność. U nas w pracy są 4 Optiviewy 17" i chociaż wszystkie piszczą
jak się rozgrzewają, to tylko jeden (mój) pewnego dnia zadymił ...

Gość w serwisie stwierdził, że monitor jest nie do naprawy, bo któryś z
transformatorów zdechł, a akurat taki jest prawie nie do dostania, a jak
już - to powyżej 250 PLN. A przy okazji potwierdził moje podejrzenie, że
mój monitor siadł pierwszy z 4-ech, ponieważ pracowałem w najwyższej
możliwej ergonomicznej rozdzielczości/częstotliwości (akurat dla
Optiviewa było to 1024x768/85Hz) - chyba nie trzeba przekonywać, że im
wyższa częstotliwość, tym większe grzanie...

--
macminer