Re: dwie klawiatury

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Tue 13 May 2003 - 21:21:29 MET DST

On Sun, 11 May 2003 23:23:10 +0200, Marsjanin
<05.2003.usenet_at_marsjanin.tk> wrote:

>A Dentarg <den_at_it64.com> pisze, że...

>Jak to działa? Są dwie strzałki? Czy też jak się rusza obydwiema
>myszami, to wskaźnik szaleje...? Swoją drogą dwie klawiatury byłyby
>świetne do grania w gry w dwie osoby na jednym kompie... Nie trzeba by
>się było wyginać...
Pisałem tylko o klawierach, nie wiem jak myszka :), 2 kursorki to
byłoby dziwne :).
A o graniu na 2 klawiaturach można zapomnieć :(, wiekszość nowych gier
niestety nie daje możliwości grania 2 graczom na 1 klawierach
(szczególnie seria EA) i nawet mając podłączone 2 klawiatury nie można
sobie wygodnie pograc w 2 osoby :((. Bo obie klawiatury są przez te
gry widziane jako jedna :(.

pzdr,
Dentarg

--